Magunkról

Tisztelt Látogató!

A Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt-t 2015-ben hozta létre a Józsefvárosi Önkormányzat több önkormányzati szervezet összeolvasztásával.

A Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt., vagy ahogyan a kerületben élők ismerik, a „JGK” jelenleg hat igazgatósággal végzi a közszolgáltatási feladatokat.

Lakhatási és Ingatlanüzemeltetési Igazgatóság

Feladatai: lakhatási ügyek, ingatlanüzemeltetés, ingatlanok takarítása, önkormányzati intézmények (óvodák, bölcsődék) karbantartása, tulajdonosi képviselet a társházakban.

Vagyonhasznosítási Igazgatóság

Helyiségbérbeadás, ingatlanértékesítés, a Teleki téri piac üzemeltetése, valamint társasházi közös képviseleti tevékenység.

Városüzemeltetési Igazgatóság

Közterületek, játszóterek, kutyafuttatók karbantartása és takarítása, közterületi kertészeti feladatok, a kerületőrség működtetése.

Parkolási Igazgatóság

Parkolás ellenőrzése, parkolóautomaták karbantartása, parkolási ügyfélszolgálat működtetése.

Gazdasági Igazgatóság

Pénzügyi, számviteli, házelszámolási feladatok, személyügyi iroda működtetése. A lakásügyhöz tartozó díjbeszedési és hátralékkezelési tevékenység szervezése.

Központi Igazgatóság

A cég működésének alapfeltételei: informatikai és ügyviteli rendszerek, beszerzések bonyolítása, telephelyek működtetése, kommunikációs és ügyfélkapcsolati feladatok.

A Képviselő-testület 2024. októberi alakuló ülésén választott meg a JGK vezérigazgatójának öt évre. Célom a szervezet hatékonyságának és eredményességének növelése, az ügyfélközpontúság erősítése.

A józsefvárosiak visszajelzései, észrevételei, javaslatai fontosak számunkra. Várjuk kéréseiket, ötleteiket, bejelentéseiket, hogy ezekből is okulva dolgozhassunk a kerületért.

Borbás Gabriella
vezérigazgató