Helyiséggazdálkodási Iroda

A Helyiséggazdálkodási Iroda a Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában lévő ingatlanvagyon – beleértve a nem lakás céljára szolgáló helyiségeket – bérbeadását és hasznosítását végzi, biztosítva, hogy a folyamat átlátható, szabályszerű és ügyfélközpontú legyen.

Közel 1 500 helyiség Átlátható, szabályszerű működés Ügyfélközpontú ügyintézés

Hogyan dolgozunk?

1

Helyiségek bérbeadása szabályosan és gördülékenyen

  • A jogszabályi előírásoknak megfelelően többnyire pályázati eljárás keretében, de bizonyos esetekben pályázaton kívül kínáljuk bérbe a helyiségeket.
  • Célunk, hogy a bérbeadási folyamat gyors és zökkenőmentes legyen; ügyfeleinket minden szükséges információval ellátjuk.
2

Bérleti és tulajdonosi ügyintézés

  • A beérkező kérelmeket hatékonyan kezeljük, előkészítve a döntéshozatalhoz szükséges előterjesztéseket.
  • A bérlőket és érdeklődőket teljes körű tájékoztatással segítjük a bérleti feltételekről és lehetőségekről.
3

Pénzügyi átláthatóság

  • Minden bérbeadással kapcsolatos pénzügyi tranzakciót pontos, naprakész nyilvántartással követünk az elszámoltathatóság érdekében.
  • Az Önkormányzat részére rendszeres jelentéseket és kimutatásokat készítünk.

Miért fontos mindez?

Átlátható és jogszerű folyamatok: a bérbeadási eljárások során minden jogszabályi előírást betartunk.
Ügyfélbarát ügyintézés: a kérelmeket segítőkészen és rugalmasan kezeljük, legyen szó pályázatról vagy egyedi megkeresésről.
Széles választék: a közel 1 500 helyiség között számos lehetőség áll rendelkezésre különféle tevékenységekhez.
Felelős vagyongazdálkodás: munkánkkal hozzájárulunk az önkormányzati vagyon fenntartható és hatékony hasznosításához.
Kérdése van? Forduljon hozzánk bizalommal!
berbeadas@jgk.hu Pályázatok böngészése

Köszönjük bizalmukat és együttműködésüket!

Helyiséggazdálkodási Iroda

A Helyiséggazdálkodási Iroda a Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában lévő ingatlanvagyon – beleértve a nem lakás céljára szolgáló helyiségeket – bérbeadását és hasznosítását végzi, biztosítva, hogy a folyamat átlátható, szabályszerű és ügyfélközpontú legyen.

Közel 1 500 helyiség Átlátható, szabályszerű működés Ügyfélközpontú ügyintézés

Hogyan dolgozunk?

1

Helyiségek bérbeadása szabályosan és gördülékenyen

  • A jogszabályi előírásoknak megfelelően többnyire pályázati eljárás keretében, de bizonyos esetekben pályázaton kívül kínáljuk bérbe a helyiségeket.
  • Célunk, hogy a bérbeadási folyamat gyors és zökkenőmentes legyen; ügyfeleinket minden szükséges információval ellátjuk.
2

Bérleti és tulajdonosi ügyintézés

  • A beérkező kérelmeket hatékonyan kezeljük, előkészítve a döntéshozatalhoz szükséges előterjesztéseket.
  • A bérlőket és érdeklődőket teljes körű tájékoztatással segítjük a bérleti feltételekről és lehetőségekről.
3

Pénzügyi átláthatóság

  • Minden bérbeadással kapcsolatos pénzügyi tranzakciót pontos, naprakész nyilvántartással követünk az elszámoltathatóság érdekében.
  • Az Önkormányzat részére rendszeres jelentéseket és kimutatásokat készítünk.

Miért fontos mindez?

Átlátható és jogszerű folyamatok: a bérbeadási eljárások során minden jogszabályi előírást betartunk.
Ügyfélbarát ügyintézés: a kérelmeket segítőkészen és rugalmasan kezeljük, legyen szó pályázatról vagy egyedi megkeresésről.
Széles választék: a közel 1 500 helyiség között számos lehetőség áll rendelkezésre különféle tevékenységekhez.
Felelős vagyongazdálkodás: munkánkkal hozzájárulunk az önkormányzati vagyon fenntartható és hatékony hasznosításához.
Kérdése van? Forduljon hozzánk bizalommal!
berbeadas@jgk.hu Pályázatok böngészése

Köszönjük bizalmukat és együttműködésüket!