- Bérbeadás
Helyiséggazdálkodási Iroda
A Helyiséggazdálkodási Iroda a Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában lévő ingatlanvagyon – beleértve a nem lakás céljára szolgáló helyiségeket – bérbeadását és hasznosítását végzi, biztosítva, hogy a folyamat átlátható, szabályszerű és ügyfélközpontú legyen.
Közel 1 500 helyiség
Átlátható, szabályszerű működés
Ügyfélközpontú ügyintézés
Hogyan dolgozunk?
1
Helyiségek bérbeadása szabályosan és gördülékenyen
- A jogszabályi előírásoknak megfelelően többnyire pályázati eljárás keretében, de bizonyos esetekben pályázaton kívül kínáljuk bérbe a helyiségeket.
- Célunk, hogy a bérbeadási folyamat gyors és zökkenőmentes legyen; ügyfeleinket minden szükséges információval ellátjuk.
2
Bérleti és tulajdonosi ügyintézés
- A beérkező kérelmeket hatékonyan kezeljük, előkészítve a döntéshozatalhoz szükséges előterjesztéseket.
- A bérlőket és érdeklődőket teljes körű tájékoztatással segítjük a bérleti feltételekről és lehetőségekről.
3
Pénzügyi átláthatóság
- Minden bérbeadással kapcsolatos pénzügyi tranzakciót pontos, naprakész nyilvántartással követünk az elszámoltathatóság érdekében.
- Az Önkormányzat részére rendszeres jelentéseket és kimutatásokat készítünk.
Miért fontos mindez?
Átlátható és jogszerű folyamatok: a bérbeadási eljárások során minden jogszabályi előírást betartunk.
Ügyfélbarát ügyintézés: a kérelmeket segítőkészen és rugalmasan kezeljük, legyen szó pályázatról vagy egyedi megkeresésről.
Széles választék: a közel 1 500 helyiség között számos lehetőség áll rendelkezésre különféle tevékenységekhez.
Felelős vagyongazdálkodás: munkánkkal hozzájárulunk az önkormányzati vagyon fenntartható és hatékony hasznosításához.
Köszönjük bizalmukat és együttműködésüket!
- Bérbeadás
Helyiséggazdálkodási Iroda
A Helyiséggazdálkodási Iroda a Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában lévő ingatlanvagyon – beleértve a nem lakás céljára szolgáló helyiségeket – bérbeadását és hasznosítását végzi, biztosítva, hogy a folyamat átlátható, szabályszerű és ügyfélközpontú legyen.
Közel 1 500 helyiség
Átlátható, szabályszerű működés
Ügyfélközpontú ügyintézés
Hogyan dolgozunk?
1
Helyiségek bérbeadása szabályosan és gördülékenyen
- A jogszabályi előírásoknak megfelelően többnyire pályázati eljárás keretében, de bizonyos esetekben pályázaton kívül kínáljuk bérbe a helyiségeket.
- Célunk, hogy a bérbeadási folyamat gyors és zökkenőmentes legyen; ügyfeleinket minden szükséges információval ellátjuk.
2
Bérleti és tulajdonosi ügyintézés
- A beérkező kérelmeket hatékonyan kezeljük, előkészítve a döntéshozatalhoz szükséges előterjesztéseket.
- A bérlőket és érdeklődőket teljes körű tájékoztatással segítjük a bérleti feltételekről és lehetőségekről.
3
Pénzügyi átláthatóság
- Minden bérbeadással kapcsolatos pénzügyi tranzakciót pontos, naprakész nyilvántartással követünk az elszámoltathatóság érdekében.
- Az Önkormányzat részére rendszeres jelentéseket és kimutatásokat készítünk.
Miért fontos mindez?
Átlátható és jogszerű folyamatok: a bérbeadási eljárások során minden jogszabályi előírást betartunk.
Ügyfélbarát ügyintézés: a kérelmeket segítőkészen és rugalmasan kezeljük, legyen szó pályázatról vagy egyedi megkeresésről.
Széles választék: a közel 1 500 helyiség között számos lehetőség áll rendelkezésre különféle tevékenységekhez.
Felelős vagyongazdálkodás: munkánkkal hozzájárulunk az önkormányzati vagyon fenntartható és hatékony hasznosításához.
Köszönjük bizalmukat és együttműködésüket!