Működési és Beszerzési Iroda
A Működési és beszerzési iroda feladata közbeszerzések vonatkozásában az eljárás szabályszerű előkészítése és koordinálása külső megbízott, szakértő ügyvédi iroda bevonásával. Beszerzések tekintetében a Társaság saját nevében bonyolított eljárások, illetve Önkormányzat nevében költségvetési fedezett által biztosított eljárások indítása. A beszerzések mellett ellátja a Társaság működéséhez szükséges belső ellátási feladatokat is. Az iroda közbeszerzési/beszerzési feladatai. A közbeszerzési eljárások szabályszerű előkészítése és koordinálása, valamint a feladatkörébe utalt beszerzési eljárások szabályszerű lefolytatása. Naprakész nyilvántartások vezetése a folyamatban levő közbeszerzési és beszerzési eljárásokról. A közbeszerzési és beszerzési eljárással kapcsolatos döntés meghozatala érdekében az Igazgatóság részére előterjesztést készít.
Az iroda főbb feladatai:
- Társaság telephelyei között mozgások, költözések szervezése, új munkatársak irodai elhelyezéséről való gondoskodás
- Irodabútor igények koordinálása, költséghatékony felhasználásának szervezése
- Takarítás, biztonsági őrzés-, portaszolgálat, tisztítószer, munka- és védőruha beszerzési eljárások előkészítése
- Irodaszer igénylések felmérése, megrendelése
- Mobiltelefonok, előfizetése beszerzése, nyilvántartása
- Leltározás koordinálása, selejtezés
- Nyomtatók, fénymásolók, egyéb irodai műszaki eszközök állapotának felmérése, esetleges javításának intézése együttműködve az informatikával, társterületekkel
- Belső ellátási anyagbeszerzések koordinálása, lebonyolítása
- Nyilvántartások vezetése, folyamatos tájékoztatás a vezetőség részére.
1082 Budapest, Baross u. 84.
belsoellatas@jgk.hu; beszerzes@jgk.hu
- Hiripi Gábor, irodavezető
- Reichenbach Erika, irodavezető helyettes
- Benke Anett, beszerzési referens
- Kishonti Milán Márk, belső ellátási referens