Józsefvárosi Gazdálkodási
Központ Zrt.

Elidegenítési iroda

az iroda az Önkormányzat tulajdonában álló lakások, nem lakás célú helyiségek, tetőterek, telkek, egészházas ingatlanok értékesítését, szerződéskötést, adásvételi szerződések nyilvántartását és részletfizetések kezelését, hátralékkezelési feladatokat és kötbérkövetelés érvényesítését látja el, valamint a társasház alapítás feladatkörét intézi.

Az iroda általános feladatai:

  • Önkormányzati tulajdonú ingatlanokra beérkezett vételi kérelmek vizsgálata a rendelet alapján, előterjesztések előkészítése, értesítés küldése a bizottsági döntésről, eladási ajánlat elkészítése, kiküldése.
  • Adásvételi szerződés előkészítése, megkötése, ügyvédi ellenjegyzésben közreműködés.
  • Kapcsolattartás a Polgármesteri Hivatallal, a Rév8 Zrt-vel, társintézményekkel, hatóságokkal.
  • Árverés előkészítése, lebonyolítása (megtekintés biztosítása).
  • Bejövő és kimenő számlák ellenőrzése, a kibocsátott számlák elkészítése.
  • Banki átutalások elkészítése, továbbítása, banki ügyletek intézése, bankszámlára történő be-és kifizetések intézése.
  • Pénzügyi nyilvántartások vezetése.
  • Számlák, bank által kiadott nyugták, kivonatok könyvelő részére történő előkészítése.
  • Adásvételi szerződések pénzügyi ellenőrzése.
  • Lakások és nem lakáscélú helyiségek adásvételi szerződéseinek nyilvántartásba vétele, adatszolgáltatások elkészítése, nyilvántartások vezetése.
  • A részletfizetéses szerződéseknél a tájékoztató levelek elkészítése, csekkek kinyomtatása és postázása.

1084 Budapest, Őr u. 8.

0612166961

ertekesites@jgk.hu

  • Balaton Boglárka – elidegenítési referens
    balatonb@jgk.hu
  • Remetei Anna – elidegenítési referens
    remeteia@jgk.hu
  • Liszi Mónika – elidegenítési referens
    liszim@jgk.hu
  • Mezei Irén – elidegenítési referens
    mezeii@jgk.hu
  • Miksy Erika - elidegenítési referens
    miksye@jgk.hu