Ügyfélszolgálati és kommunikációs divízió
Szakmai irányítást, felügyeletet, ellenőrzést végez az ügyfélszolgálati munkatársak tekintetében, illetve az ügyfélszolgálaton működő pénztári dolgozó vonatkozásában. Fogadja, illetve megválaszolja az ügyfelek által elektronikus úton, levélben, telefonon, illetve személyesen megfogalmazott panaszokat, kérdéseket, észrevételeket. Szükség esetén személyesen foglalkozik az ügyfélszolgálaton megjelenő ügyfél panaszával, észrevételével, kérdésével.
Az ügyek kezelésével összefüggésben folyamatosan koordinál a követeléskezeléssel foglalkozó munkatársakkal.
Ügyfélszolgálatunk címe: 1084 Budapest Német utca 17-19.
0612997000
parkolasugyfelszolgalat@jgk.hu
- Beringer Dávid, divizíó vezető
- Pádár Ildikó, pénztáros
- Horváth Mária, Magdolna ügyfélszolgálati referens
- Horváthné Beke Tünde, ügyfélszolgálati referens
- Kótai Márió, ügyfélszolgálati referens
Az on-line ügyfélszolgálatba/ügyfélkapuba bejelentkezés: