Józsefvárosi Gazdálkodási
Központ Zrt.

Működési és Beszerzési Iroda

A Működési és beszerzési iroda feladata közbeszerzések vonatkozásában az eljárás szabályszerű előkészítése és koordinálása külső megbízott, szakértő ügyvédi iroda bevonásával. Beszerzések tekintetében a Társaság saját nevében bonyolított eljárások, illetve Önkormányzat nevében költségvetési fedezett által biztosított eljárások indítása. A beszerzések mellett ellátja a Társaság működéséhez szükséges belső ellátási feladatokat is. Az iroda közbeszerzési/beszerzési feladatai. A közbeszerzési eljárások szabályszerű előkészítése és koordinálása, valamint a feladatkörébe utalt beszerzési eljárások szabályszerű lefolytatása. Naprakész nyilvántartások vezetése a folyamatban levő közbeszerzési és beszerzési eljárásokról. A közbeszerzési és beszerzési eljárással kapcsolatos döntés meghozatala érdekében az Igazgatóság részére előterjesztést készít.

Az iroda főbb feladatai:

  • Társaság telephelyei között mozgások, költözések szervezése, új munkatársak irodai elhelyezéséről való gondoskodás
  • Irodabútor igények koordinálása, költséghatékony felhasználásának szervezése
  • Takarítás, biztonsági őrzés-, portaszolgálat, tisztítószer, munka- és védőruha beszerzési eljárások előkészítése
  • Irodaszer igénylések felmérése, megrendelése
  • Mobiltelefonok, előfizetése beszerzése, nyilvántartása
  • Leltározás koordinálása, selejtezés
  • Nyomtatók, fénymásolók, egyéb irodai műszaki eszközök állapotának felmérése, esetleges javításának intézése együttműködve az informatikával, társterületekkel
  • Belső ellátási anyagbeszerzések koordinálása, lebonyolítása
  • Nyilvántartások vezetése, folyamatos tájékoztatás a vezetőség részére.

1082 Budapest, Baross u. 84.
belsoellatas@jgk.hu

  • Hiripi Gábor, irodavezető
    hiripig@jgk.hu
  • Reichenbach Erika, irodavezető helyettes
    reichenbache@jgk.hu
  • Benke Anett, beszerzési referens
    benkea@jgk.hu
  • Ébert Zoltán, belső ellátási referens
    ebertz@jgk.hu